Intensiva

Det är några intensiva veckor nu i augusti som jag bara jobbar,  jobbar och jobbbbbbbar. Jag hinner därför inte blogga.
Denna vecka tex som jag jobbar/jobbat mån,tis,ons,tors kväll och lördag dag. Nästa vecka är det ons, tors kväll och lör,sön dag.

v 35 blir ännu en goding då jag jobbar mån,tis,ons,tors kväll lördag och söndag dag.

Visst kommer jag vara svin trött, men det kommer bli så bra när lönen kommer. För v 44 åker vi till teneriffa och sedan ska Jag ju spara till min hemliga resa, den som kostar ca 50`000 kr + att vi ska bygga garage nästa vår, hur bra som helst att slippa ta lån.

Ne nu är det dax att få lite natt sömn, barnen gick ju sin första dagis/fritids dag idag och i morgon är det dax att återigen kliva upp "tidigt". Jag ska försöka blogga om alma i skolansvärld i morgon.

Hat så länge

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0