EGEN TID

Konstigt men i morgon e jag ledig(ja nästan) från allt jobb, Bara nästan det kommer hit en "skadad" hund som behöver hjälp med att lossa en muskel späning; tar ca 30 - 45 min, så det ränar jag inte riktigt som jag ska jobba.

I morgon ska jag få egen tid känns jätte konstigt men sant. Jag har fixat barnvakt till Felix medans Alma är i skolan och Lucas på dagis jag ska faktiskt passa på att göra något som jag gjort  mycket i mina unga år.

Jo jag ska rida.
Almas ridskola annordnar vuxen ridning jag tror det är varannan vecka.
Så i morgon skall jag dit och rida.
Jag var ju på ridläger med Alma för ett tag sedan o det var så kul att jag fick sån längtan att börja rida igen.
Kul att deta är så för då kan man ju rida någon gång ibland bara.

Det e lite svårt att komma upp isadelen bara pga min hand har inte riktigt den styrkan att dra mig upp. Annars funkar allt jätte bra.

Jag återkommer imorgon om detaljer.

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så härligt med en ledig dag! Hoppas det går bra med ridningen :)

2009-08-28 @ 13:35:10
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0