Denna veckan e slut

Mycket dålig uppdatering på sista tiden men det har bara vart så mycket.

Ja då var denna mastodont veckan slut. Jag har jobbat varenda dag, jaja tänker ni man brukar väl jobba typ varenda dag.

Jo nu är det faktiskt så att jag borde vara hemma och vara mamma ledig, men jag jobbar först som Meandi säljare och sedan har jag eget hundföretag, dä jag simmar och masserar, har kurser m.m.. Med hundarna jobbar jag onsdag kväll och lördagar och denna vecka har jag även haft klädvisningar.

Måndag, tisdag, torsdag och söndag -  klädvisning
Onsdag, lördag  - hundsimmet

I fredags skulle jag "bara" vara hemma, men då fick jag hem en "skadad" hund som jag var tvungen att känna igenom muskulärt.

Det är skönt att denna vecka är avklarad för jag e skita trött, veckan som kommer skall jag bara jobba
Måndag - klädvisning
Onsdag, lördag - hundsimmet.

Nu till något helt annat, idag är det 8 veckor kvar tills vi åker till Teneriffa och jag måste gå ner.
Jag håller förtillfället på att sluta amma, idag har jag bara ammat 2 gånger, får se hur det går under natten då han vill snutta.

Jag väger fortfarande runt 77,5 jag vill minst gå ner till 72,5 innan vi åker. Det blir ca 0,6 kg i veckan.
Jag ska klara det. Det blir inget gott, vilket jag redan dragit ner på. Och mycket mer vardags motion, så ska det gå.

Ne dax att hoppa ner i säng.
vi höres i morgon

Kommentarer
Postat av: Maria

Tjena!

Har nog inga planer direkt denna veckan, förutom ev onsdag. Fokus ligger de närmsta dagarna på att äta rätt och komma igång med träningen lite. Misstänker att det blir skitjobbigt innan man blir av med sockerabstinensen, men man får bita ihop.

Sallad och promenad låter helt rätt! Vilka dagar kan du?

2009-08-31 @ 09:39:39
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0