Trötter

Jag e så tröttidag. Alla 3 barnen har levt rövare i natt. Jag vakna först av att Alma kom in och la sig i vår säng, sedan skulle Felix ammas, sedan vakna jag av att Alma la sina fötter på mitt huvud- jag vet inte hur hon lyckades med de men dåfick jag väka Fredrik så han kunde bära över henne till sin säng. Efter det va det Lucas tur att vakna och komma in till oss.

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och klä på mig och komma ut på en promenad i det gråa vädret. Jag måste ut och gå för än kommer jag inte i mina gammla byxor. Mamma byxorna e förstora men de gammla e försmå. Vi åker till Danmark om ca 3 veckor o då ska jag ha mina gammla jeans.

vi hörs senare

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0