En underbar

Idag har vi haft en underbar dag. Vi har sovit länge sedan åkte jag och Alma i väg till Allum för några ärenden. Vi växlade lite pengar eftersom vi ska åka till Danmark nästa helg. Vi köpte två paketer, lite kläder till Felix eftersom han växer så fort. Alma köpte en liten smink box. Vi var bort hela 5 timmar, men Fredrik,lucas och Felix va hemma. Felix tar flaskan med ersättning så det funkar jättebra att åka iväg. Imorgon ska jag åka ner till rehab i mölnycke för att se hur det går för min lilla hand, det börjar bli lite rörligare men jag har fortfarande ingen styrka. Få se va hon säger imon. Kanske får jag bastning. Ne godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur går det med handen?

Ja vi får fika nån dag. Jag börjar väl få kläm på grejerna här hemma nu, och lite sällskap på dagarna är ju aldrig fel. Nu är ju vädret gött dessutom!

2009-04-28 @ 17:46:13
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0