en liten

Uppdatering. Träningen med handen pågår för fullt. Jag har ingen rörlighet eller styrka i den fan vad fort ens muskler försvinner fort om man inte använder dom. Jag har räknat ut att jag e sydd med 21 stygn, ni ska få se bilder snart. Helgen som var har vart skön. I lördags var jag med Alma på simskolan(farmor fick köra eftersom det inte handen inte kan växla ännu) Sedan åkte jag och Fredrik och köpte nya ute möbler, och jag fick äntligen köpa nya jeans. På eftermiddagen fick farmor återigen köra mig och Alma denna gången till ridskolan, Fredrik var hemma med pojkarna oljade in bordet och förberedde middagen till våra kommande gäster. På kvällen kom Fredriks kusin Peder och Tove och Lova. En mycket Trevlig kväll. I söndags åkte vi till Lek och buslandet med barnen men göses va mycket folk. Inna vi åkte hem passade jag på att gå in på hm och handla lite kläder till Felix, boddys i stl 68, hallo 68 har man när man e 4-6 månader Felix är 6 veckor. Ne när man pratar om trollen så vaknar dom och vill ha sällskap, måste ta den lille. vi hörs

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0