En liten stund

Tänk va skönt det är att bara ha en liten stund för sig själv. En timma framfördatorn innan man kryper ner i säng och en halv timmas promenad är ungefär så mycket tid en tre barnsmamma får. Jag har ioförsig haft lite mer tid på förmiddagen då de stora barnen e på dagis och Fredriks faster haft Felix hemma hos sig.

Eftersom jag inte kunnat eller får ta hand om Felix (får inte lyfta eller bära med min arm) så har Felix varit hos Fredriks ingifta faster tagit hand om honom på dagarna. Då har jag passat på att gå promenader m.m.

Tack för all hjälp.

Imorgon en händelse rik dag.

Felix blir 1 månad

Maria ska äntligen få sin Elliot
Jessica ska operera sin fot.

jag tänker på er

godnatt

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0