Mitt öga

Den 20 september operarade jag mitt högra öga för grå starr (ja det är igentligen bara gammla som får de) Läkaren la då 3 stygn i ögat som skulle hålla min lins på plats. Sedan har jag varit för feg för att ta ut dom.

Nu har det ena stygnet sprukigt och gått sönder så igår skulle jag ta stygnen men va gör jag! Jo jag börjar böla som en liten unge. Jag kan bara inte sitta still. Min hjärna säger sitt stilla men min kropp lyder inte...

Det sluár med att läkarn sätter upp en tid för narkos hon vågar helt enkelt inte gräva i mitt öga när jag inte kan va still.Så vi får se när det blir!

Så jag får kortisondroppar för att få slippa infektion och nu har jag ett öga som skaver

Ja får för fan växa upp - Det är helt ok att gå till sjukhuset.

Kommentarer
Postat av: Lena

herre gud Linda..... detta låter inte bra... narkos... ja jag ska inte säga nått hade inte fixat jag heller att nån ska pilla och greja i mitt öga... inte en chans!!!
Hoppas allt ordnar sig!!
Kram

2008-03-20 @ 23:09:28
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0