länge sedan

Det var riktigt länge sedan jag bloggade. Ja tiden har helt enkelt inte infunnit sig. Jah har varit på semster i Italien med min syster och allt slutade i tolat kaos.Jaja skit i det.
Annars e lite upp och ner just nu, alla ni som någon gång har varit eller är gravida vet att man ena stunden är glad och mår prima och i nästa sekund kan vara arg eller stor grina för inget.

Idag försökte jag att ringa mödravården men de hade bara telefon tid mellan 11 och 12 jag ringde 10 och sedan glömde jag av det, får gö ett nytt försök imorgon.

Om ca 2 timmar ska jag åka upp till bollebygd och massera en liten vovve, det är alltid roligt att se hur bra hundarna mår av lite massage, det e ju inte heller fel att få lite extra pengar.

Kram på er alla

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0